Tutaj znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

Nie martw się, jeśli nie znalazłeś odpowiedzi, której szukasz skontaktuj się z nami, a chętnie Ci pomożemy!

Jakie produkty możesz kupić w naszym sklepie?

W naszym sklepie znajdziesz produkty w duchu zero waste, które spełniają poniższe kryteria:

  • produkty wielokrotnego użytku, zrobione z naturalnych materiałów, częstokroć zastępujące powszechnie obecne produkty jednorazowego użytku (woskowijki zamiast folii spżywczej, woreczki bawełniane zamiast foliówek, pieluszki wielorazowe zamiast jednorazowych, itp)
  • produkty jednorazowego użytku zero waste wykonane z biodegradowalnych materiałów (np. biodegradowalne talerze z otrębów zamiast talerzyków plastikowych)
  • chemię i kosmetyki zero waste posiadające maksymalnie proste i naturalne składy (bez sztucznych barwników, zapachów, itp)
  • produkty produkowane przez polskie firmy z polskich surowców. W myśl zasady, że transport ekologicznych produktów z drugiego końca planety nie do końca jest zgodny z duchem zero waste

Jakie są dostępne metody wysyłki?

Produkty wysyłamy na terenie Polski, kurierem, Pocztą Polską lub poprzez Paczkomaty InPost. Wysyłka powyżej 200 PLN jest darmowa. Będąc w widoku koszyka i przystępując do procesu zakupu produktów będziesz poproszona/-y o wybór dostępnej formy wysyłki. Na tym etapie będziesz również poinformowana/-y o koszcie wysyłki.

Jak pakujemy by być zero waste?

Wierni idei zero waste, również logistyka naszych przesyłek odbywa się w tym duchu. Jeśli jednak myślisz, że paczka otrzymana od nas na pewno nie będzie zawierała plastiku, to możesz być zaskoczona_y…

Staramy się aby plastik nie był obecny na żadnym etapie funkcjonowania naszego sklepu. Niemniej jednak zdarza się, że przesyłki, które do nas trafiają z hurtowni lub od producentów zawierają foliowe wypełniacze lub są zapakowane w foliopaki. W takiej sytuacji nie wyrzucamy ich do kosza, ale w myśl zasady REUSE daję im drugie życie.

Dlatego też zakupione produkty otrzymasz najprawdopodobniej w kartonowym pudełku (częstokroć z drugiego obiegu), zaklejonym papierową taśmą. W celu uniknięcia przykrych niespodzianek (jak potłuczone lub uszkodzone produkty) Twoja przesyłka będzie uzupełniona wypełniaczami foliowymi z drugiego obiegu lub wypełniaczami papierowymi, tekturowymi lub biodegradowalnymi chrupkami ze skrobii ziemniaczanej.

Czy mogę wysłać produkty jako prezent bezpośrednio do obdarowanej osoby?

Tak, jest to możliwe. Są dwa sposoby na to:

  1. Jeśli wybierzesz zestaw prezentowy z naszego sklepu, to wystarczy, że dodając produkt do koszyka wpiszesz spersonalizowaną wiadomość na bilecik, a na etapie podawania adresu, podasz adres osoby obdarowanej w polu ‘uwagi’.
  2. Jeśli wybierzesz pojedyncze produkty z naszego sklepu i będziesz chciała/chciał je wysłać jako podarunek, to będąc w koszyku odznacz pole ‘zapakować na prezent?’. Będziesz mogła/-ógł wpisać na tym etapie wiadomość na bilecik. Następnie, podając adres wpisz adres osoby obdarowanej w polu ‘uwagi’.

Jak dokonać zwrotu produktu?

Jeśli, pomimo naszych starań, nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań co do otrzymanego produktu, to masz prawo odstąpić od umowy na 14 dni od dnia otrzymania zamówienia. W tym celu pobierz i uzupełnij formularz odstąpienia od umowy TUTAJ, zapakuj produkty, najlepiej w karton, w którym otrzymałaś/-eś naszą przesyłkę i odeślij na adres:
Ekomind Agnieszka Wisła
ul. Bukszpanowa 19b/3
40-750 Katowice
Pamiętaj aby zerwać starą etykietę logistyczną. Na zewnętrznym opakowaniu napisz ‘ZWROT’ – ułatwi nam to pracę.
Jeśli chciałabyś/-byś dokonać wymiany produktu na inny, napisz do nas bezpośrednio na kontakt@ekomind.com.pl. Postaramy się zrobić to w optymalny sposób.

Jak zgłosić reklamację produktu

Dokładamy starań aby każdy z produktów sprzedawanych w naszym sklepie był najwyższej jakości. Niemniej jednak nawet najlepsi czasem się mylą. Jeśli otrzymany produkt ma wadę fabryczną i chciałabyś/-byś go reklamować, to uzupełnij formularz reklamacji TUTAJ, oraz umieść go w przesyłce zwrotnej. Najlepiej wykorzystaj do tego karton, w którym otrzymałaś/eś przesyłkę. Pamiętaj tylko o zdjęciu starej etykiety przewoźnika. Przesyłke wyślij na adres:
Ekomind Agnieszka Wisła
ul. Bukszpanowa 19b/3
40-750 Katowice
Na zewnętrznym opakowaniu napisz ‘REKLAMACJA’ – ułatwi nam to pracę.

Back to Top
Powiadom o dostępności
Added to cart
Koszyk
Zamknij

Brak produktów w koszyku.

Pliki cookies

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Odznaka zaufania